המדריך המלא לאטרקציות בצפון איטליה: טיולים וחוויות לכל המשפחה

אטרקציות בצפון איטליה

המדריך המלא לאטרקציות בצפון איטליה: טיולים וחוויות לכל המשפחה

צפון איטליה הוא אזור מדהים מלא נופים מרהיבים, טבע, אגמים, היסטוריה ורומנטיקה. הטיול המאורגן שלקחנו לצפון איטליה כלל המון אטרקציות ואתרים עוצרי נשימה. בחרנו לכם את 12 האתרים הכי יפים שבהם ביקרנו בטיול, כך שאם אתם מתכננים נסיעה עצמאית או טיול מאורגן תכירו את האטרקציות הטובות ביותר בצפון איטליה. האטרקציות בצפון איטליה מציעות חוויות מרתקות לכל המשפחה, מהן ניתן להנות בכל עונות השנה.

אגם הקשת בענן – קארצה (Carezza)

אגם קסום המשקיף על רכסי הרי הדולימיטים, מים בצבע תכלת ועצים והרים שמשתקפים על המים.
נראה כמו גלויה והוא מקום מושלם להצטלם בו.

הרי הדולימיטים

חצר הבית של יוליה בעיר ורונה

אלפי אנשים מגיעים לעיר ורונה לצפות בפסלה של יוליה ובמרפסת ביתה. יש שם אפילו קיר מעין "כותל" שאנשים ששמים בו פתקים עם בקשות לזיווג

חצר הבית של יוליה בורונה

תצפית על אגם גארדה

במהלך הטיול נסענו באוטובוס במעלה ההר, כשלמרגלותיו נגלתה לנו תצפית מדהימה של אגם גארדה. הנה תמונה מהנסיעה החוויתית והנוף המדהים (נשבעים שזה אנחנו צילמנו).

צפון איטליה והאגמים

למעוניינים, ישנו יום טיול עם מדריך מסביב לאגם גארדה כולל שייט חוויתי באגם וביקור בעיירות הסובבות את האגם ביניהן: סרמיונה, לימונה וסלו. (הטיול בשפה האנגלית). לפרטים ומידע >

ערב האבירים

ערב האבירים זאת הייתה חוויה מדהימה וכיפית שאסור לכם לפספס! מדובר בערב שכולו בסגנון ימי הביניים. הערב כולל מופע שבו השחקנים מתחרים על ליבה של הנסיכה שהם רכובים על סוסים ולבושים כאבירים. אתם הצופים, מקבלים במקביל גם ארוחת ערב שלמה שגם היא בסגנון ימי הביניים, אוכלים ללא סכין ומזלג בכלי הגשה המעוצבים בהתאם.  הארוחה טעימה מאוד וכוללת מנת פתיחה (מרק), עיקרית (עוף ותפוחי אדמה בתנור . יש גם אופציה צמחונית) וקינוח.
ערב חוויתי, מומלץ בחום! 

כרטיסים ומידע ניתן למצוא כאן>


ערב האבירים

אגם טנו

אגם טנו נמצא צפונית למפלי וארונה. זהו אגם קטן ומקסים שנחבא בתוך יער , שנתן לנו להרגיש לרגע בתאילנד.

אדם טאנו

העיירה בורגטו

עיירה קטנה ומיוחדת בה ביקרנו במהלך הטיול המאורגן. הסתובבנו בסמטאות , ונהנינו האוירה הפסטורלית והרגועה ששורה שם. הנה כמה תמונות משם. תודו שזה נראה כמו ציור!

שייט באגם גארדה

שייט מהנה עם תצפית על הנוף המרהיב של האגם ושל העיירות הסובבות אותו. הנאה צרופה.

אגם גארדה

סירמיונה

עיירה ציורית יפייפיה הנמצאת על שפת אגם גארדה. יש בה בתי נופש מפוארים, מצודה עתיקה , מסעדות, ועוד. ניתן לקחת שייט מודרך חוויתי בסירמיונה.

סרמיונה
סרמיונה

העיירה לימונה סול גארדה (Limone sul Garda)

עיירה נוספת שממוקמת על שפת אגם גארדה. זוהי עיירה פופולרית מאוד אליה מגיעים תיירים רבים כדי להתרשם מהעיירה היפה,  סמטאותיה העתיקות, בתי הקפה, והנוף המרהיב שמסביבה.


לימונה סול גארדה

מילאנו

הטיול המאורגן שעשינו כלל יום אחד במילאנו – בירת האופנה העולמית. במהלך הביקור במילאנו חווינו כמה מהאטרקציות המרכזיות בעיר ביניהן הקתדרלה המפורסמת- קתדרלת הדואומו וגלריה ויטוריו עמנואל שהיא מרכז קניות מפואר שמעוצב בצורה מיוחדת במינה וכולל כולל חנויות מותגים יוקרתיות כמו ורסצ'ה, לואי ויטון, פראדה ועוד.

להזמנת כרטיס המאפשר כניסה לקתדרלת הדואומו כולל המרפסת לתצפית על העיר, והמוזיאון – לחצו כאן>

האוטובוס האדום במילאנו> כאן

לחובבי הקניות שביניכם, קיימות הסעות אל קניון אאוטלט (אחד הגדולים באירופה) שנמצא כשעה נסיעה ממילאנו — פרטים כאן>

מילאנו
מילאנו

ונציה

טיול באיטליה לא יהיה שלם בלי ביקור בונציה. ייחודה של העיר הוא בעובדה שהיא כולה שוכנת על המים וכך גם הבתים. זוהי אחת הערים המיוחדות ביותר שיצא לנו לבקר בהן.  במהלך הטיול בעיר צפינו בתעלות והגשרים שלה,  בגונדולות שמשיטות אנשים בין התעלות, טיילנו גם בגטו היהודי של ונציה, התרשמנו מהמבנים המיוחדים והבתים המקיפים והמלונות שכולם על המים, בנוסף טיילנו גם ברחוב המרכזי של ונציה – רחוב Grand Canal  שם נמצא גם גשר הריאלטו המפורסם שהוא אתר חובה למבקרים בעיר ומאפשר תצפית מרהיבה.

טיולים אפשריים במקום:

  •  יום טיול בונציה לתיירים (בשפה האנגלית). הטיול מתחיל מנקודות איסוף שונות באגם גארדה ומגיע לונציה, שם נערך סיור הליכה במקומות המרכזיים בעיר. לפרטים ומידע >
  • שייט חוויתי בגונדולה – לפרטים ומידע >
  • יום סיור חוויתי בשייט העובר דרך האיים המפורסמים של ונציה: מורנו, בבוראנו, וטורסלו. לפרטים ומידע>

ונציה
ונציה

אגם קומו

אגם קומו המפורסם הוא איזור קסום ויפייפה שמושך אליו תיירים רבים. מסביבו ארמונות ואחוזות מפוארות ועיירות מקסימות המקיפות אותו ביניהם קומו , בלאג'יו ולאסו. מפורסמים ועשירים רבים מרחבי העולם רכשו לעצמם נכסים מול האגם היפיפייה.

קיים סיור מודרך באנגלית ממילאנו לאגם קומו כולל שייט וסיור בערים קומו, ורנה ובלג'יו.

אגם קומו, צפון איטליה

לסיכום

צפון איטליה מציע מגוון אטרקציות וחוויות מדהימות לכל המשפחה. מהרגולה הסגולה של מילאנו ועד לאגמי קומו המלאי רומנטיקה וטבע, אטרקציות בצפון איטליה לא יכולות להיות יותר מפתיעות ומרתקות. אז בואו לחוות את הכל בעצמכם ולגלות את האושר האיטלקי האמיתי בצפון איטליה!

סקרנים ליעדים נוספים באיטליה המהממת? גלו את רומא במסלול מוכן ל-4 ימים עוצרי נשימה.

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן