ניו יורק בכריסמס

ניו יורק בכריסמס: 12 אטרקציות מומלצות וקסומות בעיר הגדולה!

כריסמס בניו יורק! אחרי טירוף הסיילים של הבלאק פריידי וחג ההודיה מתחילים ההכנות לחג המולד  ואם אף פעם לא הייתם בניו יורק בתקופת הכריסמס אתם לא יודעים מה אתם מפסידים! מאמצע נובמבר ועד סוף דצמבר העיר כולה מתכסה באווירה חגיגית עם קישוטים ברחבי הרחובות ובחנויות, אורות מנצנצים, עצי כריסמס בכל עבר מלאים בקישוטים וזאת בתוספת למזג האויר המושלג שמוסיף לאווירה המיוחדת. אספנו לכם את כל המקומות והאטרקציות המומלצות בזמן הכריסמס בניו יורק 2022.  

מומלץ מאוד לבקר במרכז רוקפלר בתקופת הכריסמס. המקום כולו מקושט בנורות צבעוניות ועצים יפים כולל העץ המסורתי שמקושט עם מעל 50,000 נורות לד צבעוניות(!). בכל שנה מתקיים טקס חגיגי להדלקת העץ המסורתי. השנה הטקס יתקיים בתאריך 29.11.2023. מאות אלפי תושבי ניו יורק ותיירים מגיעים בהמוניהם לצפות בטקס הזה.
חשוב לדעת שהמקום צפוף בטירוף באנשים שמגיעים לצפות בטקס המסורתי אז כדאי שתגיעו מוקדם כדי לתפוס עמדה טובה. לחילופין אנחנו ממליצים לכם לוותר על ההגעה למקום  ופשוט לצפות מהטלוויזיה בטקס החגיגי שמועבר בשידור חי.

כתובת: מרכז רוקפלר. רחוב 49 בין השדרה ה-5 ל-6

מרכז רוקפלר חג המולד
מרכז רוקפלר חג המולד
רוקפלר בכריסטמס

החלקה על הקרח

בתקופת הכריסמס בניו יורק קיימים מספר מקומות ברחבי ניו יורק שבהם תוכלו להחליק על הקרח, ביניהם גם מרכז ההחלקה הידוע במרכז רוקפלר והשני בפארק בראיינט שנקרא Winter Village שם מלבד משטח גדול להחלקה על הקרח תמצאו גם עשרות דוכנים שמוכרים קישוטים לכריסמס, יצירות אומנות יפות, בגדים , אביזרים לחורף כמו כובעים וגרביים ועוד. מקום נוסף להחלקה על הקרח נמצא גם סנטרל פארק ונקרא wollman rink, עם שטח ענק ונוף מהפנט של הפארק והבניינים מסביב. 

שעות פתיחה:

  • במרכז רוקפלר: המשטח פתוח משעה 8:30 בבוקר עד חצות.
    בראיינט פארק: 8:00 בבוקר עד 22:00. 
  • בסנטרל פארק:  יום א', ד',ה  10:00-21:00, יום ב', ג' 10:00-14:30, שישי- שבת 10:00-22:00. 
בראיין פארק בכריסטמס
בראיין פארק בכריסטמס

המצעד המסורתי של מייסי

המצעד המסורתי של מייסי  The Macy’s Thanksgiving Day Parade. המצעד החגיגי הזה חל ביום חג ההודיה 23.11.23. הוא מתחיל בשעה 9:00 בבוקר בסנטרל פארק ברחוב 77 וממשיך עד לרחוב 34. מדובר באחת האטרקציות הכי פופולריות בניו יורק בתקופת החגים במסגרת המצעד תוכלו להתרשם משלל בלוני ענק במגוון צורות וצבעים. חוויה מהנה ומיוחדת לילדים ולמבוגרים כאחד.

"כריסמס ספקטקולר " The Radio City Christmas Spectacular 2021

כריסמס ספקטקולר הוא מופע כריסמס  ברדיו סיטי. מדובר במופע ענק ומושקע עם רקדני סטפס, והרקדניות המפורסמות  the Rockettes. 
מומלץ לרכוש את הכרטיסים כמה שיותר מוקדם על מנת למצוא מקומות טובים ובמחיר זול יותר. במהלך דצמבר המחירים מתייקרים.

מתי? מה- 20.11.23 עד 1.1.24.
איפה? ברדיו סיטי במרכז רוקפלר.
איך להגיע? קו מטרו B/ D / F /M .
מידע נוסף ורכישת האטרקציה תוכלו למצוא כאן >

רדיו סיטי ניו יורק
רדיו סיטי ניו יורק

סנטרל פארק

הסנטרל פארק יפה בכל עונות השנה אבל בתקופה הזאת של השנה תקופת המעבר בין הסתיו לחורף הוא יפה במיוחד. השלכת בשיאה, והצבעים המרהיבים של העצים והעלים הם מראה שאסור לפספס. זה מקום מושלם לתמונות. בתקופה הזאת תמצאו שם גם דוכנים יפים שמוכרים מזכרות ומשטח החלקה על הקרח. 

משטח ההחלקה נקרא "וולמן רינק" (wollman rink) בפינה הדרומית של הפארק. מגיעים לשם דרך רחוב 59 שדרה 6. האטרקציה פתוחה בין התאריכים 28.10.23 עד 15.3.24. שעות פתיחה: יום א', ד',ה  10:00-21:00, יום ב', ג' 10:00-14:30, שישי- שבת 10:00-22:00.  לרכישת כרטיסים>

סנטרל פארק ניו יורק
סנטרל פארק ניו יורק
IMG_2677

אורות כריסמס בדייקר הייטס Dyker Heights Christmas Lights

אם אתם אנשים שמתלהבים כמונו בטירוף מהאורות והקישוטים של כריסמס -אל תפספסו ביקור בשכונת דייקר הייטס- שנחשבת לאחת האטרקציות הכי פופולריות בניו יורק בתקופת הכריסמס. מדובר בשכונה בברוקלין שבתקופת החגים כל הבתים בשכונה מתמלאים בקישוטים, אורות ובובות ענק. 

מתי? אחרי חג ההודיה מה-30.11.23 ועד ה-1.1.24 ערב ראש השנה האזרחית.
כתובת: בשכונת דייקר הייטס ברוקלין  Dyker Heights, Brooklyn.
מתי? רחובות 83 עד 86  איך להגיע: במטרו קו D עד רחוב 79 ושדרה New Utrecht בברוקלין. משם 15 דקות הליכה. מומלץ לקחת סיור מאורגן לשם עם אוטובוס שעובר בכל השכונה המרהיבה. משך הסיור כ-4 שעות. תוכלו לרכוש כרטיסים מכאן >

הנה כמה תמונות מהפנטות מ – Dyker Heights אבל כמובן שאין כמו לראות את זה בלייב:)

פסטיבל luminocity

מדובר באטרקציה נוספת לבעלי האובססיה שביניכם לאווירת הכריסמס . מיצגי ענק של אורות, ומופעים. אנחנו לא ביקרנו שם כך שקשה לנו לתת חוות דעת על המקום, אבל לפי התמונות מדובר במקום מרהיב ששווה לבדוק.

מתי? בימים ספציפיים החל מ-20 בנובמבר 2023 עד 7 בינואר 2024, בין השעות 16:30- 21:30 . 

יש להזמין מקומות מראש. 

איך להגיע? במטרו קווים 4/5/6  לרחוב מס' 125 ואז להחליף לקו M35 ל-Randall’s Island
מידע נוסף ורכישת כרטיסים לאטרקציה תוכלו למצוא כאן >

IMG_2960

הצגה בברודווי

טיול בניו יורק לא יכול להיות שלם בלי שהלכתם לפחות להצגת ברודווי אחת. אם עדיין לא חוויתם מופע ברודווי בחייכם אז אתם פשוט חייבים. ההצגות שם כל כך מושקעות שהם עולות על כל דימיון: התפאורה המרהיבה, המוזיקה, הרקדנים, השחקנים המוכשרים והתלבושות – הכל הופך את החוויה למיוחדת ובלתי נשכחת. המחיר בדרך כלל לא זול אבל שווה כל שקל.

הליכה בין החנויות המקושטות בשדרה החמישית

לאורך כל השנה מתכוננים בחנויות ברחבי העיר ובתי הכלבו הגדולים לעונת החגים הקרובה בניו יורק. קחו לכם זמן ותסתובבו רגלית מסנטרל פארק בשדרה החמישית לכיוון הראלד סקוור, ותתרשמו מהרחובות וחלונות הראווה בכל החנויות, שמקושטים בעצים ואורות מרהיבים. 

את חלונות הראווה המקושטים ביותר בניו יורק תמצאו בין היתר בחנויות: אנרי בנדל, לורד אנד טיילור, סאקס פיפט' אווניו ומייסי'ס. 

ביקור בחנות הצעצועים המפורסמת ביותר בניו יורק FAO Schwarz

Schwarz FAO היא חנות הצעצועים הוותיקה ביותר בארצות הברית.  מיקומה ממש מול עץ חג המולד במרכז רוקפלר, ולא כדאי לפספס ביקור בה בזמן חג המולד בניו יורק. קחו את הילדים לשם או שתרגישו אתם שוב ילדים ותתרשמו בחנות מהאוסף המדהים של הצעצועים שיש שם. תוכלו גם לנגן בפסנתר הגדול על הרצפה שמפורסם מהסרט "ביג".

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by FAO Schwarz (@faoschwarz)

ערב ראש השנה האזרחית בטיימס סקוור

כמובן שאם אתם נמצאים בניו יורק בערב ראש השנה האזרחית ב-31 בדצמבר, אתם חייבים ללכת לאירוע המרכזי הגדול בטיימס סקוור כדי לצפות במופע הענק, זיקוקים, הספירה לאחור וצפייה בכדור הגדול שנופל בדיוק בחצות.

 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by One Times Square (@onetimessquarenyc)

סיור אורות כריסמס ברחבי ניו יורק

כשהעיר מסנוורת מקישוטים חגיגיים ואורות מנצנצים, זה זמן מצוין להצטרף לסיור אורות מיוחד ברחבי ניו יורק עם אוטובוס חגיגי עם גג פתוח שיקח אתכם לכל המקומות האייקונים בתפוח הגדול.

בסיור הקסום הזה, תוכלו לחזות בעץ חג המולד המפורסם בעולם במרכז רוקפלר, המעוטר באלפי אורות נוצצים, לחוות את הקסם החגיגי של טיימס סקוור, כשהיא מתעוררת לחיים עם שלטי החוצות הענקיים, וגם לעבור דרך חלונות הראווה שכל אחד מהם מעוטר באווירת החג הייחודית שלו- מחלונות חנות הכלבו האלגנטיים של השדרה החמישית , גריניץ' וילג', ועוד – כל פינה בעיר מספרת סיפור של קסם החג. (הסיור אורך כשעתיים עם מדריך באנגלית).

לפני שמסיימים

ככל שהחג המפואר של כריסמס מתקרב, ניו יורק הופכת ליעד המבוקש ביותר למטיילים מכל העולם. העיר מתפארת בקסמיה המיוחדים ומציעה מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות כדי לחגוג את החג בסגנון ניו יורקי. מכיוון שישנם כל כך הרבה אפשרויות, הכתבה שלנו מציגה 12 אטרקציות מומלצות וקסומות בניו יורק בכריסמס. בואו נסיים את השנה בסגנון הכי קסום וייחודי בניו יורק בכריסמס!

אגב, אם אתם בניו יורק אל תפספסו ביקור באחת מהתצפיות המרהיבות בניו יורק, עליהם כתבנו בהרחבה בכתבה נפרדת. 


עוד אטרקציות בניו יורק תוכלו למצוא כאן

חופשה מהנה!

השאר תגובה

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן